Job 25 van 83


Report this listing

Solliciteren



HR Advisor


Functie

Antwerpen & Rijkevorsel | HR Advisor | Payroll | Voltijds of 4/5 | Vast Contract | 1103049

Over de organisatie

Voor een goede klant gelegen in Antwerpen, kijkt Hays uit naar een nieuwe collega om het HR team te versterken ter uitbreiding. De klant bevindt zich momenteel in Antwerpen en verhuist dit najaar naar Rijkevorsel. Het betreft een internationale firma met een 200-tal medewerkers in België. Voor deze functie kijkt de klant naar een voltijdse of deeltijdse invulling voor lange termijn.

Jouw nieuwe functie

Als HR advisor kom je terecht in een team met 3 collega's. Jouw taken bestaan uit:
  • Het beheren van de HR-mailbox en het beantwoorden van vragen van werknemers rond ziekte, verlof, vakantiegelden, sociale documenten, etc.
  • De maandelijkse loonadministratie via SD Worx (PC200)
  • De controle van de tijdsregistratie in Protime
  • Het ondersteunen van de rekrutering: kandidaten screenen, samenwerken met externe partners, loonvoorstel overhandigen, contract opmaken, documenten voor onboarding, etc.
  • De administratieve verwerking van sociale documenten en extralegale voordelen (verzekeringen, maaltijdcheques, etc.)

Jouw profiel

Jouw profiel

  • Je hebt een eerste sterke ervaring op zak binnen een functie als payroll medewerker, HR officer, HR advisor, etc.
  • Je hebt een bachelordiploma op zak
  • Je spreekt zeer goed Nederlands en Engels
  • Je hebt ervaring met een tijdregistratiesysteem (Ervaring met Protime is een grote troef!)
  • Je bent iemand communicatief, stressbestendig, flexibel, assertief en georganiseerd sterk
  • Je bent bereid de eerste maanden in Antwerpen te werken en vanaf het najaar in Rijkevorsel

  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden

  • Je komt terecht in een internationale organisatie met veel ruimte voor groei en ontwikkeling
  • Je krijgt een contract van onbepaalde duur
  • Je krijgt een competitief salaris aangeboden aangevuld met extralegale voordelen zoals: maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, onkostenvergoeding, etc.
  • Je kan starten tussen 8-17u en 2 dagen telewerken na de inwerkperiode

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht